2012. május 31., csütörtök

27. Fejezet - Crazy And Beautiful Night

A következő Fejezet 5 komment után várható! Jó olvasást. x
 
- Felesz vagy mersz? -kérdezte Zayn.
- Merek. -mondtam.
- Csókold meg Harryt! - adata ki vigyorogva. Odamásztam Hazzához és megcsókoltam. A srácok ujjongásával csókoltuk meg egymást. 2 percen keresztül "faltuk" egymás ajkait, aztán visszahelyezkedtem eredeti pozíciómba. Ismét megpördült az üveg általam. Lounál állt meg.
- Felelsz vagy mersz? -kérdeztem, miközben töltöttem még egy pohár whiskyt.
- Merek! -kiáltotta torka szakadtából mint aki be van rúgva. Mondjuk be is volt...
- Fogd meg Harry oboáját! -mutattam a velem szemben ülő srác középpontjára.
- Nem! -ugrott fel.
- Akkor vetkőzz! -kacagtam.
Habozás nélkül levette nadrágját és pólóját. Egy szál boxerben kezdett futkosni a kanapé körül. Erre szinte mindenki felbátorodott, és sztriptízbe kezdett. Zayn már  meztelenül ugrándozott, Harryn még egy alsónadrág volt, Louist meg felszívta a föld. Én egy melltartóban és egy bugyiban ugrándoztam a rugós kanapén. Hirtelen két erős kar emelt könnyedén derekamnál fogva a levegőbe. Megpörgetett vagy 7-szer, s ezt csak sikítozással lehetett eltűrni. Miután lerakott, megfordultam hogy lássam ki is volt az.
- Fürtös! -löktem meg kicsit. Erre csak teljesen közel húzott magához, és szorosan ajkaimra tapasztotta ajkait.

Nem tiltakoztam sőt, nyakát átkarolva mentem bele a játékba. Felkapott az ölébe, és becipelt egy szobába. Lábaimat átkulcsoltam dereka körül, és élveztem a helyzetet. Becsapta magunk mögött az ajtót, és szelíden nekinyomott. Erre egy picit hangosan nyögtem fel. Ajkaimról áttért a nyakamra, és csókjaival behintve azt, kényeztetett engem. Elegyensúlyozott az ágyig, letett, lassan hátradőltem ő meg fölém mászott. Hátamra csúsztatta kezét kikapcsolva azzal melltartómat. Lekerült rólam ismét egy ruhadarab. Mohón faltuk egymást mikor megragadtam Styles alsónadrágját és vadul letéptem róla. 
Lejjebb tért combomhoz, majd kívülről befelé apró és hosszabb csókokkal haladt egyre beljebb. Néhol gyengéden kicsit meg is szívta. Már alig bírtam magammal... Nagyokat sóhajtottam hogy tudtára adjam: NE hagyja abba. Melleimhez visszatérve eljátszadozott egy darabig, majd mikor "megunta" francia bugyim szélét markolta meg. Lassan lehúzta rólam.
Fokozatosan éreztem magamban egy, aztán két ujját. Nyögdécseltem neki össze-vissza és a párnába kapaszkodtam, hogy fel ne szálljak. Ebben a helyzetben még az is lehetséges lett volna... 

Jó pár perc múlva kezét "büszkeségére" cserélte fel. Gyors tempóban diktálta a mozdulatokat. Testünk egyszerre mozgott, szinte ritmusra. A nyakamhoz hajolt, majd forró csókokkal lepte be. 
Egyszerre feszült meg testünk. Ezt a csúcspontot egy hosszas szívással jelezte a nyakamon. Zihálva dőltünk ki egymás mellett. Átölelte derekamat, és mint egy szerelmes pár úgy aludtunk el.

Reggel az ágy dobott ki erős has- és fejfájással. Hirtelen nem tudtam hol vagyok. Majd miután felfedeztem hogy MEZTELENÜL fekszek a szintén MEZTELEN Harry Styles mellett, megborzadtam. A mellettem lévő székről felkaptam az odaterített törölközőt, össze szedtem ruháimat és kimentem a fürdőbe. Egy padlótól plafonig érő tükört találtam az ajtóval szemben. Elé sétáltam, és kémleltem magam.
A nyakamon egy hatalmas lila folt éktelenkedett pont úgy, ahogyan a vállamon, mellemen és a mellkasomon is.
Fölkaptam magamra ruháimat, és kimentem a zárt helyiségből.
A konyhába érve Zayn könyökölt egy csésze kávé fölött látszólag kipihenve. 
- Jó reggelt. -ölelt meg. Ám mikor elhúzódott, hátra dobta hosszú szőke tincseimet és a foltot kémlelte.
- Ez mi? -volta fel a szemöldökét.
- Túlságosan is berúgtam és elvesztettem magam. -söpörtem vissza hajamat nyakamra.
- Az igen! És arról van fogalmad hogy Niall holnap visszajön? -vont kérdőre  egyet kortyolva kávéjából.
- Hogy mi?! -döbbentem le. A bejárat melletti táskámhoz indultam és kivettem belőle a tegnap megvett újságot. Zayn kezébe nyomtam. - Olvasd! -mutattam arra a furcsa cikkre.
- Oké... "Niall Horant nem rég kaptuk le egy vörös csajjal, mind az mellett, hogy egy Francia interjújában azt nyilatkozta hogy egy Jesica nevű lánnyal van párkapcsolatban. Most ismét lencsevégre kaptuk őt, azonban egy másik, barna hajú lánykával. Vajon Jessica tud ezekről? Vagy már rég szakítottak, csak nem vállalják fel?! A fiúk megszakították a turnéjukat és jelenleg Londonban tartózkodnak. További információk a következő számban." -olvasta hangosan. Könnybe álltak szemeim és nem tudtam hinni a szememnek.
- Hát ez nem normális. -állapította meg halkan Zayn és lerakta az újságot a pultra. Ekkor már legördült az első könnycseppem. Aztán a másik és így tovább...
A Malik srác gyengéden magához ölelt, és valami olyat súgott a fülembe hogy: "Minden rendben lesz, meg tudjátok oldani."

10 megjegyzés:

  1. uristen imádom*-*
    haha a Harrybébii is;d
    gyorsan kövit követelek:D

    VálaszTörlés
  2. Jujjj de szupi lett :) várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  3. áááááááááááááááááááááááááááááááááááá :3

    VálaszTörlés
  4. aeorugbőae9rug
    Nagyon jó lett!!
    SIESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    xx

    VálaszTörlés
  5. úúú... ez nagyon jó lett *-*
    kövit !! : D

    VálaszTörlés
  6. Köszönjük.:$*.* Pár napot csúszik a kövi.:/

    VálaszTörlés
  7. Úgy tűnik lett egy újabb olvasód :D és hűha, lesznek itt még bajok xD

    VálaszTörlés