2012. május 11., péntek

7.fejezet - A lepel lehúzása

Itt a dupla rész ;):DD Kicsit nagyon rövid, de nem volt túl sok időm sem.. Jó olvasást. Lex* & Vik*

- Oké. Értettem. –lecsaptam a telefont, majd a bejárati ajtóból a kocsi felé rohantam.
Amennyire csak bírtam nyomtam a gázt. Az eredmény meg is volt, ugyanis a fiúk vigyorogva bámultak befelé az ablakon. Gombóccal a torkomban lassan odasétáltam. Félve letérdeltem, majd nem számítva semmilyen látványra bekukucskáltam. Mivel Niall és Zayn térdelt a két oldalamon, megragadtam mindkettejük kezét, és sírásomat visszafojtva mélyeket lélegeztem: A pasim a „legjobb barátnőmmel” smárol a konyhapulton, miközben épp vetkőznek?! Na nem!!! Gyorsan felpattantam és elindultam.
- Jess! Mi a francot akarsz?! –kiabálta suttogva Harry. Nem válaszoltam, csak felkaptam két nagyobb követ, és az elsővel teljes erőmből az ablaknak dobtam azt. El is értem a célom: betört. A másikkal a maradék üveget ütöttem ki, majd egy könnyed mozdulattal beugrottam a lyukon. Dühösen a párocska felé fordultam, Cherlyn már csak fehérnemű volt, Jeremyn még nadrág is.
- Mi a fa…?! –döbbent le Jer.
- F*sz! Amivel Cherlyt akartad megdugni?! – üvöltöttem. Odarohantam a pulthoz, majd teljes erőmből elkezdtem tépni, rúgni, harapni, ütni miközben ezt hajtogattam: „Rohadt ribanc!”
Akkor hagytam abba, mikor már ereje sem volt védekezni… To Be Continued.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése