2012. május 25., péntek

19. Fejezet - Beautiful Night


Teljesen megvadított abban a kis falat ruhában, ami alig takarta valamiét. Már alig bírtam magammal, mégsem hagyta, hogy levegyem róla. Viszont ő az enyémet egyből lekapta. Szorosan hozzásimult csupasz fölső testemhez, és hevesen mégis édesen csókolt. Lassan feltápászkodott a karfáról, és a kezemet megfogva húzott fel a lépcsőn közvetlen a hálószobába. Ő a bátyja szobájába vette az irányt. Ezt onnan következtettem le, hogy színes betűkkel ki volt írva az ajtóra: AUSTIN. Kis idő múlva egy fürdőnadrággal tért vissza, amit a kezembe nyomott. Egyből értettem mit akar. A külön fürdő felé vettem az irányt. Levettem a nadrágom meg a zoknim és a boxeremre vettem rá a fürdőnadrágot. Mire kiértem, Jessica már a lépcső alján várt fekete-kék csíkos bikiniben, ami megjegyzem, nem sokat takart. Lementem hozzá, és kézen fogva a hátsó kertbe sétáltunk. A medence még telítődött a vízzel, de mi már b akartunk menni. Kb. térdig érhetett a víz, így leültünk az aljára. Barátnőmet ölembe húzva karolta át derekamat lábaival. Amennyire csak bírtam annyira szorítottam egyszerre magamhoz és lefelé is. Erre kissé felnyögött, ami engem csak még jobban beindított. A felső bikini rész kapcsolóját keresgéltem, de lebontotta onnan kezemet. Mikor már alig látszott ki a fejünk a vízből, felálltunk. Jess elzárta a vizet, bement törölközőkért majd visszacsobbant a mellkasig érő vízbe. Odaúsztam közvetlen mellé, és gondoltam játszok egy kicsit. Hátulról átöleltem derekát, megcsókoltam lágyan a nyakát és a fülébe súgtam: „Nagy levegőt!”. Felemeltem a magasba, majd hátravágtam a fejem fölött. Mikor feljött a víz alól, hevesen a nyakamba ugrott és a medence falához tolt. Teljesen hozzám simult, és nyakamba kapaszkodva kulcsolt át lábaival, ezzel is magához szorítva engem. Erre elfogott a remegés, és kivert a víz. Most éreztem úgy, hogy már tényleg nem bírok magammal. Apró vadító csókokat nyomott a nyakamra, különös mozgásokat végrehajtva csípőjével. Megőrjít a gondolat, milyen lehet érezni őt. Lassan hátra csúsztatta a kezeimet hátára. Mikor már majdnem kikapcsoltam bikinijét, elhúzódott aztán ismét végre hajtotta ugyan ezeket. Kínzott. Teljesen kirázott már tőle a hideg. Érezni akartam és érinteni. Lassan kimászott a vízből, magára csavarta a törölközőt és bement. Francba. Itt hagyott ilyen „állapotban” ráadásul még cak nem is láttam semmit. Ez hervasztó. Kimásztam én is, megtörölköztem és a fürdőbe indultam. Gondoltam csak nem harapja le senki a fejem, ha letusolok. Tervem végeztével Jessica szobájába vettem irányomat. Amint beléptem, elállt még az a maradék lélegzetem is, amennyit kaptam abban a helyzetben. Egy szál törölközőben állt álmaim nője a szoba közepén. Csábos mosollyal és talán kis félelemmel a szemében nyújtotta kezét. Lassan odasétáltam, és a derekát átfogva magamhoz húztam. Lágyan csókoltam puha ajkait, amitől egész teste remegni kezdett. Az ágy felé toltam és lassan hátra fektettem. Abban a pillanatban lecsúszott róla a törölköző. Ő elpirult, én meg felfelé görbülő szájjal fölé térdeltem. Ő gyorsan ajkaim után kapott, és vadító csókkal hintette be minden négyzetcentiméteremet a számtól a mellkasomig. Átfordult, hogy ő lehessen felül. A mellkasomtól megindulva, egészem a kulcscsontomig csókolt. Ott megállt, és a tekintete lefelé tévedt. Mondanom sem kell, meg is értem, hogy miért. Megragadta boxeralsóm szélét, és lassan lefelé kezdte húzni. Már annyira sok volt, hogy a fejem fölött lévő rácsos ágy végben kapaszkodtam. Utolsó ruhadarabomat sem éreztem már magamon, így elfordítottam és én kerültem felülre.
 - Szólj, ha fáj, és azonnal abbahagyom. –suttogtam 800 levegővétel között.
- Ha veled vagyok, soha sem fáj semmi. –ez épp elég volt ahhoz, hogy tudjam, most kezdődik az éjjel fénypontja. Lassan hatoltam belé, és igyekeztem óvatosan csinálni. Elragadott a vágy, és gyorsabban kezdtem mozgatni a csípőm. Ám ezzel az erősebb és durvább tempó is járt.
- Niall! Ez fáj! –sziszegett fel Jessica. Azonnal állítottam magamon, és lassabb tempót vettem elő. Az ötödik perc után gyorsabban mozogtam, de még mindig óvatosan.
Vállgödrébe temetve arcomat próbáltam levegőhöz jutni. Az eseményünk nem tartott tovább 20 percnél. Ekkor mind kettőnk teste megfeszült, és erősebben fújtuk ki a levegőt.
- Szeretlek. –suttogtam gyors levegővételeim közt. Egy utolsó csókot adott számra, majd a szekrénye felé fordult, és egy zacskót vett elő.
- Rakd bele. –utasított lassítva lélegzetét. Véghezvittem a folyamatot és visszaadtam a zacskót Jessnek. Az ágy melletti kukába dobta ki azt. A takarót magunkra húzva egymást ölelve aludtunk el.

6 megjegyzés:

  1. aztaaa *-*
    hát ez nagyon jó lett:$
    irigyellek, hogy ilyeneket is így le tudsz írni:D
    imádom, gyorsan kövit :é LL

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyonszépen köszönjüük*-*:$ Hát, meg lehet vele szenvedni ;D Holnap hozzuk ^^

      Törlés
  2. Facen.kifejtettem már, de muszáj itt is! Kurvajooo estére betett :P *perverzvigyor* nagyon jol irsz/tok imádooom *-* köviiit <3!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindent megteszünk, és igyekszünk.(:<3 Örülünk hogy tetszik:3 Holnap hozzuk.(:

      Törlés
  3. Hát...Ennél a résznél elkerekedett a szemem:) Nagyon jól írsz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe.:D Nem csak nekem jár a dícséret, de köszönjük.<3 :))

      Törlés