2012. május 11., péntek

6.fejezet - A kezdet

Harry épp Jessica háta mögött állt. Lassan egy kósza szőke tincset a füle mögé túrt.
- Khm…- zavartam meg a „románcot”. Mind ketten felém fordultak majd felém fordultak.
*Jessica szemszöge*
- Jó reggelt! –köszöntem mosolyogva. A tegnapi Jeremys dolgot lehet túl reagáltam kicsit. Csak hát ki örülne neki, ha a pasijáról találgatnak?! Hiszem, ha látom. Ezért is jöttem ide összedobni valamit.
- Neked is. –ölelt meg a szöszi és a hűtő felé vette az irányt.
- Ma estére megbeszéltem egy találkozót Jeremyvel. Azt mondtad be fogod bizonyítani, hát itt a lehetőség. –vettem egy nagy levegőt. El sem hiszem, hogy beléptem ebbe a bolhatanyába. Még elkapom a kanálfóbiát is. Erre elnevettem magam. – Akkor gyertek fél 5-re Jeremyhez.
- Hova?! –ballagott le Louis a lépcsőn egy répával a kezében.
- Jeremyhez! Leleplezni! –ugrott fel Harry.
- Nekem nem jó. Eleanorral van találkozóm. –csillogtatta Lou a szemét mint egy csillámpóni.
- Akkor Harry, Liam, Zayn és én ugye? –egyeztetett Naill.
- Pontosan. –futott be Zayn is. Gondolom hallgatózott.
- Mi ez a nagy sokaság? –lépett be a nappaliba egy szőke, kómás fejű csaj.
- Holly! –kiáltott fel egyszerre mindenki. Végigölelgették őt, majd búcsúzkodtak. Nem értettem belőle semmit az igaz, de nem is nagyon érdekelt.
- Már indulsz is? –szomorkodott Niall. Ah, szóval ezek járnak…
- Igen, a barátom vár a reptéren Los Angelesben. –oké akkor nem járnak.
- Oké. Akkor, szia. –elbúcsúzott tőle mindenki egy-egy puszival és egy öleléssel, majd kikísérték. Valamin még nagyon röhögtek a nappali felé jövet.
- Szóval Jessica… -jött mellém Harry és átölelte a derekamat. Én kurva furcsa nézéssel lassan lebontottam a kezét, de ő visszarakta a szemöldökét emelgetve. Arrébb akartam menni, de úgy csinált, mint az öt éves kisgyerek mikor az anyjába kapaszkodva megy bevásárolni.
- Harry! Mi az isten bajod van? – húzódtam el erőteljesen. Ekkor tört ki mindenkiből a nevetés. Flegma tekintettel bámultam a „támadómra”.
- Nyugi már vicc volt. –sóhajtott fel Liam két könnycsepp között.
- Aha, oké. –böktem oda unottan. –Megyek, mert fél 3 és anyunak megígértem, hogy elmegyek a húgomért edzés után. Helo. –siettem kifelé az ajtón. Út közben felhívtam Taylort, hogy most indulok. 40 perc kocsikázás múlva oda is értem a sulihoz. Nyári szünetben edzés… Pff. Mikor beléptem, az edző kérdezte, hogy maradnék-e mert kb. közel 1 óra volt hátra. Inkább kimentem nézelődni. Pár perc séta után Louis és egy barna hajú lányt pillantottam meg. Épp felém tartottak.
- Szia Jess! – ölelt meg a répás fiú.
- Hello! –mosolyogtam, bár semmi kedvem nem volt.
- Sokat hallottam már rólad. Eleanor vagyok. –mondta kedvesen.
- Jessica. – viszonoztam mosolyát. Rá inkább mosolyogtam, mint One Direction 1/5-ére…
- Gyere kedvesem mennyünk úri vacsorára. –jelentette ki Lou elég idiótán. Megragadta Eleanor kezét.
- Szia Jessica! –duruzsolták messzebbről.
- Sziasztok!  -jegyeztem meg, de már magamnak. Bóklásztam a boltoknál már vagy 2 órája, de egy idő után unalmassá vált. Inkább visszamentem a sulihoz ahol Taylor már várt. Meg néztem az időt is és megdöbbenve pillantottam az órámra: fél 6 lesz öt perc múlva. Betuszkoltam Tayt a kocsiba. 6 óra. Áh, ez már nem igaz! Indítottam egy hívást Jeremynek, hogy közbe jött valami. Hívtam Zaynt hogy ne várjanak, nem tudok menni.
- Bocsi, de a húgom edzése elhúzódott, és… -nem bírtam befejezni.
- Nem! Most azonnal gyere ide! De mozogj! –kiabált a háttérből Liam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése