2012. május 12., szombat

10. Fejezet - Ezen is túl estem...


-          Zayn! Kelj föl! Anyáék megjöttek! –rázogattam békésen alvó hercegemet.
-          Mi?! –pattant ki a szeme.
-          Kelj már! –késő. Taylor toppant be a szobába. Tátva maradt a szája és a mellettem fekvő félmeztelen srácot kémlelte.
-          Hello Taylor. –üdvözölte Zayn mint ha misem történt volna.
-          Zayn Malik…. Tudja a nevem? –sokkolódott még jobban húgocskám.
-          Oké. Lélegezz mélyeket, ki és be. Aztán csukd be azt a kibaszott ajtót és kussban ülj le. –beszéltem nagyon lassan. Úgy tett, ahogy mondtam. Leült az ágyára nagy szemekkel bámulva minket.
-          Hé, a srácok itt vannak még? –kérdezte Zayn kimászva az ágyból.
-          Itt voltak a többiek is?! Mikor? –csillogtak tombolóan Tay szemei.
-          Oké. Akkor nem. –vigyorodott el a fekete kócoskám.
-          Kaphatnék tőled egy autogramot? –halászott le a falról egy Zayn-es posztert és kutatott egy tollat.
-          Hogyne. –lazán odasétált a húgomhoz és aláfirkantotta. Odajött az ágyamhoz, leült mellém és átölelt. Taylor kidülledt szemekkel nézett ránk.
-          Vas happenin’? –vágott értetlen fejet Zayn.
-          Ti jártok? –nem mondom, hogy sokkolódott le még jobban, mert ennél jobban már nem is lehetett.
-          Nem! –kiáltottam.
-          Igen. –felelt egyértelműen Zayn.
-          Hát ez szuper! –vigyorodott el végül Taylor is.
-          Az. –súgta hercegem a fülembe majd megcsókolt.
-          Minden rendben odabenn lányok? –kopogott be anya a kilincset matatva.
-          Zayn! Ágya lá. –bújtattam be azon a parányi lyukon.
-          Igen. –válaszoltunk egyszerre, pont ekkor nyitott be.
-          Hozzak barackos süti? –érdeklődött.
-          Megyek én érte! –pattant fel Tay. Kimentek az ajtón, majd a lépcső nyikorgását hallottam.
-          Ez meleg volt! –kúszott ki Zayn az ágy alól. Nem volt okos ötlet…
-          Tejet kérsz hozzá? –lépett vissza a szobába anya a tányér sütivel a kezében. Amint meglátta a fél pucér alakot mellettem, kiejtette. A süti szanaszét hevert a padlón. A tányér apróbb szilánkokban.
-          Ki vagy te? –vetette rá haragosan anya a kérdést.
-          Zayn Malik asszonyom. –nyújtotta a kezét udvariasan. Anya ellökte.
-          Hogy kerülsz ide?! Bántottad a lányomat? Mióta vagy itt? –bombázta mag anya a kérdésekkel.
-          Az ablakon át jöttem be, nem, nem bántottam. Nem is lennék képes rá, és egy fél órája. –füllentett ügyesen.
-          Értem. Akkor az előbb miért nem láttalak? –gyanakvó tekintettel szegezte le Zaynt.
-          A fürdőben voltam. Sáros lettem út közben, Jessica jutott eszembe és hát a fürdőben voltam kimosni kicsit. –kamuzott tovább.
-          Láthatnám a pólót? –továbbra sem állt le anyám.
-          Anya! Elég… hallottad miért van itt, elég lesz! –toltam kifelé az ajtón.
-          De ki tudnám szedni a… -rácsaptam az ajtót.
-          Na, inkább ez volt meleg. –ült le „kimerüléstől elfáradva” Zayn.
-          Ne is mondd! –forgattam a szemem. Feltakarítottuk a maradványokat majd ismét az ágyon ültünk.
-          Ma megyek Jeremyhez és elújságolok neki mindent. –fogtam meg barátom kezét. Ő összekulcsolta.
-          Mindent? –húzta fel a szemöldökét.
-          Na jó, pár részletet kihagyok pl. azt, hogy veled vagyok, meg hogy mi történt este stb. –fordultam felé.
-          Azért. Nem akarok balhézni. –csókolt meg.
-          Indulunk? –álltam fel.
-          Most?! Még csak reggel 7 van. –mutatott a falon lévő órára.
-          Jobb túl lenni rajta. –simítottam végig kissé borostás arcát.
Elindultunk a házunk előtt parkoló kocsimhoz, (mivel a srácok elvitték az övéket) és a fehér épület felé vettük az irányt. Megint találkoztunk a pankrátorossal, és megtettük a szédítő kacsa utat. Ismét a 485. cellánál állított meg. Láttam rajta, hogy nem szívesen van itt úgyhogy besprinteltem Jeremyhez. Meglátott, és egyből rohant felém. Meg akart ölelni, de eltoltam magamtól.
-          Mi a baj? –nézett rám aggódó szemekkel.
-          Nézd, nem kerülgetem a kását. Nem megy többé ez a kapcsolat. Hidd el, nagyon sokat rágódtam ezen éjszaka is de képtelen vagyok rá. Sajnálom. –hajtottam le a fejem.
-          De Jess… mit rontottam el? Mondd el, és én jóváteszem. –lépett egyel közelebb, én meg egyel hátrébb.
-          Mindent! És ezt már nem tudod jóvátenni, soha többé! Nem megy nekem többé. –kezdtem hátrálni. Jeremynek egy könny pottyant ki a szeméből, mire én is bekönnyeztem. Kifelé indultam mikor egy utolsó mondat ütötte meg a fülem:
-          Szeretlek Jessica! –nem törődve vele kisiettem Zayn ölelő karjai közé.
-          Minden rendben? –kérdezte elhúzódva.
-          Igen, most már csak a tiéd vagyok! –szorítottam gyengéden magamhoz.
*Louis szemszöge*
Csodás estét töltöttem együtt Eleanoral. Beszélgettünk és kitárgyaltunk mindent –na meg persze élveztük egymás közelségét- reggel hazatérve a 3 srác nevetgélt a konyhában. Viszont a 4/5 hiányzott.
-          Zayn? –kérdeztem szétnézve.
-          Jessicánál. –adta a negatív hangnemű választ a pakolászó Niall.
-          Hé, haver te hová mész? –sétáltam oda hozzá.
-          Hollyért! –kiáltott már vidámabban.
-          De úgy tudtam… -kezdtem el a mondatot.
-          Rosszul tudtad! –fejezte be Ni.
-          Oké, Harry, te hová-hová? –tettem a kezem a vállára.
-          Meglátogatom Cherlyt a kórházban. Hátha megszólal már. –mosolygott.
-          Mi történt? –döbbentem le.
-          Áh, csak Jessica vérfürdőt csinált Jeremy lakásán Cherlyből tegnap este. –legyintett Niall.
-          Ez döbbenetes. És én ilyenkor nem vagyok itt?! –húztam a szemöldököm.
-          Liam! Te hova mész ma? –kérdeztem a konyha felé indulva a szendvicseket gyártó Liamhez.
-          Danielle. –folytatta remekművét.
-          Itt hagytok srácok? –szomorodtam el. Eleanort sem tudnám volna fölhívni, mert fotózása van. Inkább tartok Harryvel. Érdekelnek a részletek.
-          Hé, Haz! Várj, jövök én is. –szaladtam az ajtóban álló fürtöshöz.
*15 perc múlva*
- Melyik osztályon találjuk Cherly Black-et? –kérdezte Harry az egyik nővértől.
- Tegnap hozták be igaz? Nos, a 3. emeleti 4-es osztályon. –lapozgatta a papírjait a nővér.
- Köszönjük! –felmentünk a 3.-ra és a nagy 4-est kerestük. 5 perc botorkálás után meg is lett. Az ajtón beérve, sokkoló látvány fogadott.

2 megjegyzés: