2012. május 11., péntek

4.fejezet - Csak erre nem számítottam ...

*Harry szemszöge*
Már láttam leperegni a szemem előtt a kis élettörténetemet, mikor kezét meglendítette… és leütött egy legyet. Mosolyogva visszafordult Jessicát átkarolva. Jess csak úgy bújt hozzá mivel a Paranormal Activityt néztük 3D-ben. Elképzeltem, hogy mi lenne, ha én lennék a pasi helyében. Nagy álmodozás közben álomba is merültem.
*Egy csöndes nyári napon ültem Jessica mellett a padon. Ő hozzám bújt és a fülembe súgta: Szeretlek!
- Én is szeretlek. –pusziltam meg selymes arcát, mire lökdösni kezdett*
- Harry! Mi a faszt csinálsz!? –vakargatott le magáról Niall (mert teljesen rá voltam telepedve.) –Én is szeretlek, de nem úgy. – vágott fintori képet. Választ sem bírtam rá adni, csak zavartan és sokkolva a vetítő vászon felé fordultam.
Észre sem vettem, hogy a film hátralévő 45 percében csak Jessicát figyeltem. A fények felkapcsolódtak, és kezdtünk kivonulni az ajtókon. A nap további részében csak sétálgattunk a városban.
- Éhes vagyook! –nyafogott Niall.
- Nem rég ettél meg 2 nagy adag lángost. –meredt rá Zayn kerek szemekkel.
- De az mi volt!? Menjünk kajálni. Most! –adta ki a parancsot a szöszi. Megkerestük a legközelebbi Nando’s ételbárt. Betértünk és úgy kb. mindenből kértünk két adagot. Niall vagy 5-öt evett a maradékot pedig elosztottuk.
Mire végeztünk el is telt a nap. Fél 7 múlt öt perccel. Mi Niallel megbeszéltük, hogy ha Lelép Jeremy, mi fogadunk egy taxit és követést adunk ki. A srácoknak meg majd azt mondjuk, hogy van egy elég fontos dolgunk.
- Na skacok, én szerintem lelépek, mert anyum hív. Haza viszem Jesst is. –kézen fogta, és húzta a kocsija felé mi meg utánuk.
Mikor elindultak egyből jött egy taxi, amit le is intettük. Beszálltunk.
- Kövesse! Siessen. –nyomtam a képébe a pénzt. A sofőr ijedt tekintettel a gázra taposott.
Előbb egy nagy fehér ház előtt parkolt le, majd előbb Jessica utána, Jeremy szállt ki. Magához ölelte, és forró csókokkal illette meg. A szöszivel ezt borzongva és fájdalmasan néztük végig. Miután végeztek a DNS-cserével, Jer vissza ült a kocsijába és elhajtott. A sofőrünk szó nélkül utána lassúzott. Majd ismét egy fehér ház előtt állt meg, kocsijából kiszállva a telefonját nézegette egy amolyan „szerelmes mosollyal”. Biztosan Jessicától kapott sms-t. Sokat nem törődve vele beballagott a házba.
Niallel épp Liam kanál-fóbiáját tárgyaltuk, mikor egy ismerős szőke csajszi kopogás és egyéb más érkezési jel nélkül berontott a házba. Mi reflexből kipattantunk a kocsiból és intettünk a sofőrnek, hogy mehet. Odaosontunk az ablak alá majd észrevehetetlenül elkezdtünk kukucskálni át azon. Sokkolt a látvány, mikor láttuk, hogy a szőke ribi és Jessica "élete értelme" vad csókolózás közben vetkőzteti egymást.
- Szerinted elmondjuk? –kérdezte suttogva Niall.
- Haz, akarod, hogy legyen esélyed? –tette fel a költői kérdést. Erre gondolkodóba estem.– Még szép hogy elmondjuk! –forgatta a szemeit. Tovább kukucskáltunk, de amit láttunk, inkább elfelejtenénk. Legalábbis én így vagyok vele.
- Ez undorító! Fél órája még Jesst csodálta, most meg ezt nyalogatja!? –háborodott fel Niall.
- Eleget láttunk! Húzzunk innen… -fogtam meg Niall vállát. Lassan haza sétáltunk és olyan 3 órás séta után még sehol sem tartottunk így inkább fogtunk egy taxit. Amikor haza értünk, a többiek aggódó tekintettel néztek ránk, majd megrohamoztak kérdéseikkel:
- Hol voltatok? Mit csináltatok? Vagy egyáltalán kivel voltatok!? –aggodalmaskodott Louis, aki anyánk helyett anyánk volt. Akarom mondani apánk.
- Nem fogjátok elhinni! Nem hiszitek el ugye!? –toporgott Niall.
- Ha nem mondod biztos, hogy nem. – vágott unott fejet Liam.
- Jeremy… -Zayn közbevágott. –A szöszikénk pasija. Áh, bírom az a palit, jófej. – vigyorodott el.
- Lényegtelen! Szóval… Emlékeztek arra a csajra, aki a dedikáláson meg a koncerten ott volt és elájult? Mindegy. A lényeg az, hogy Jess állítólagos barátnője ott kamatyol Jeremyvel aki meg állítólag az életét is adná Jessicáért. – beszélt ingerülten Niall.
- Várj már haver! Honnan tudod ezeket? –lepődött meg Lou.
- Hááát… öömm…az úgy volt..Harry! –kiáltott rám.
- Követtük őket egy taxival majd az ablak alól kilestük őt. –válaszoltam túl konkrétan.
- Szóval azt akarjátok mondani, hogy követtétek a palit, mert bejön a csaj? –vette egyszerűre a kérdést Zayn.
- Valahogy úgy… -pirultunk el mindketten.
- Holnap megkeresem Jessicát és elmondok neki mindent. –mondta Niall.
- Ahogy gondolod… mi addig ellátogatunk Liam nagynénjéhez Lizahoz. –avatott be Lou.
- Tényleg!? –nézett nagy szemekkel Liam.
- Igen Liam, tényleg. –szúrós szemmel meredt Louis az áldozatra.
- Oké, akkor jó szórakozást nekem meg szorítsatok. –ballagott fel az emeletre Niall.
- Szerintetek még hinni is fog neki? – kérdezte Zayn.
- Majd kiderül… -ütögettem meg a vállát.
*Niall szemszöge*
Reggel nem találtam a skacokat így az első utam a fürdőszobán és a konyhán kívül Jessicához vezetett.
Kopogtam, majd 2 perc várakozás után Jess nyitott ajtót. Gyönyörű, mint mindig. Göndör haja felkötve, cicanadrág és kék tunika szerkezetben állt előttem.
- Hello, beszélgetni is fogunk, esetleg valahova menni vagy még egy darabig tátott szájjal bámulsz engem? –nevetett föl.
- Ja, bocsi. Szia. –nevettem el magam. Ám a látvány, ami az után fogadott, sokként ért. Sápadt arccal és kidülledt szemekkel bámultam a mögötte lévő személyre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése