2012. május 12., szombat

11. Fejezet - Talán így lesz jó


*Harry szemszöge*
- Te Jézus istenem. –néztem a végiggipszelt Cherlyn.
- Ez Jessica műve? –érdeklődött Lou, majd lassan oda sétált hozzá.
- Ne! Nem akarom, hogy így lássatok. –csukta be a lila monoklis szemét.
- Cher! Te harcoltad ki az igaz, de nem a te hibád hogy Jessica idegrohamos lett. –ültem le az ágya szélére.
- Annyira sajnálom… Jeremy kényszerített és.. – befogtam a száját.
- Hogy mit csinált?! –döbbentem le teljesen.
- Nem is mondta? –ült volna fel, de annyira fájt a bordája, hogy visszacsuklott. Odasiettem a segíteni neki, majd lassan felültettem. Kitámasztottam a hátát párnákkal, és miután kényelembe helyezte magát, kémlelni kezdtem. Nagyon rosszul nézett ki, mégis szép volt.
- Hogyan történt? –kérdezte Louis az ágy mellett lévő székre leülve.
- Hárman mentünk volna márciusban moziba de Jess lebetegedett. Jeremy kitalálta, hogy mennyünk fel hozzá, mert van egy új horror filmje. Persze én egyből igent mondtam, mert horror megszállott vagyok. Azonban a nappali helyett a hálószobába húzott. Akkor még semmit sem értettem és nem is gondoltam volna, hogy ezt teszi. Fogott egy dobozvágó kést és lelökött az ágyra csókolgatva. Többször menekültem volna, de azt mondta elvágja a torkom. Ezt minden alkalommal megtette velem. Az utóbbi hetekben azt mondta utasítani se kelljen. Állandóan ott volt a hátsó zsebében a kés. Hozzá kell tenni, állítása szerint szerelmes belém. Jessica is egy játék számára és elárulta, hogy ha el akarná hagyni végig csinálja vele a Péntek 13 egyik jelenetét. Meg ölné. És nekem tényleg Jess a legjobb barátnőm, testvéremként szeretem és nagyon féltem, most hogy együtt vannak Zaynel. –csuklott el a hangja.
- Micsoda? Jess és Zayn együtt? Képtelenség, honnan veszed? –tágra nyílt a szemem.
- Nálunk is van újságos büfé. Tele van velük minden újság címlapja mikor elcsattan egy csók. –mosolyodott el bájosan.
- Mikről nem tudunk… -tűnődött el Loumaci.
- Igen, erről inkább ne is beszéljünk velük. Tudjuk és kész. Nem kellenek a részletek. –sütöttem le a szememet. Pár perc múlva Cherly törte meg a csendet.
- Most hol van Jer? –hunyta be a szemét. Gondolom fáradt volt.
- Börtönben. Magára vállalta az ügyet. Letartóztatták. De nem hinném, hogy egy hamar ki engedik, mert most bemegyünk, és beszélünk a rendőrökkel. Biztonságban kell, tudjalak téged, és Jessicát is. –erre a mondatra egy halvány mosoly jelent meg arcán és felém nyújtózkodott. Közelebb csúsztam hozzá, hogy meg tudjon ölelni.
Segítettem neki lefeküdni majd búcsú képpen egy puszit nyomtam a homlokára. Lou meg az arcára. Kisiettünk a kocsihoz, és mivel a többiek úgy sincsenek otthon a rendőrségre hajtottuk utunkat. Ismét az a fehér épület meg a többi már megszokott dolog. Azonban most nem a kanyargós úton mentünk, hanem egyenesen egy nagy ajtó felé. Leültettek egy asztalhoz, bekapcsolták a szerkentyűjüket és megkértek, hogy kezdjünk a mesénkbe. A két áldozat nevét kellett még megadnunk a történet után, de kértük, hogy Jessicát még ne keverjék bele.
*Niall szemszöge*
Már 20 perce vártam Hollyra. A repülő mindig késik. Ám a 25. percben befutott a pályára. Toporogva álltam az ajtóban várva Hollyt. Amint leszállt a gépről, sprinteltem hozzá 1000-el. Ölembe kapva fölemeltem, és megforgattam egy párszor. Elhúzódott tőlem, és én nem habozva hirtelen megcsókoltam. Ő is visszacsókolt oly édesen, mint a méz. Csak mosolyogtam vele szembe állva, derekát ölelve. Nem számított SENKI MÁS csak rájöttem, hogy nagyon is sokat jelent nekem és szeretem. Elvettem tőle a két hatalmas táskát, az egyiket a vállamra raktam, a másikat a bal kezembe vettem. A jobb kezemmel Holly kezét kulcsoltam össze enyémmel.
Csendes utunkat élveztük mikor egy hívást kaptam Zayntől.
-          Mégis hol van mindenki?! –kérdezte emelt hangon.
-          Szanaszét. –nevettem el magam.
-          Oké, nem érdekes átmegyek Jessicához és este ne várjatok. –csapta le a telefont. Mégis ki a szart érdekel, hogy Jessel van? Na jó… pár napja még énekelt de a lehetetlenre nem fogok várni. Főleg ha itt van valaki akivel  –már- szívesebben vagyok.
-          Meddig maradsz? –adtam puszit puha arcára.
-          Ameddig lehet. –bújt hozzám a kicsiny taxiban. Pár perces út után a házunk előtt állt meg a kocsi. Előre szaladtam.
-          Hercegnőm. –hajoltam meg az ajtót kinyitva Hollynak.
-          Hercegem. –emelte meg a szoknyája két oldalát. Felballagtunk a lépcsőn, majd lepakoltuk Holly cuccait és a napi programot kezdtük tárgyalni. Fél 6 felé lehetett, és kitaláltam, hogy gyerünk enni. A Nando’s után a London parkban néztük a csillagokat egymás karjaiban.
-          Miért gondoltad meg magad? –kérdezte Holly halkan.
-          Mert rájöttem, hogy többet jelentesz nekem, mint gondoltam volna. Sokkal többet. Én szeretlek. –csókoltam meg lassan.
-          Ahogy én is. –ölelt magához szorítva.

I've tried playing it cool ~ Próbáltam laza maradni
But when I'm looking at you ~ De mikor rád nézek
I can't ever be brave ~ Sosem tudok bátor lenni
Cause you make my heart race ~ Mert miattad zakatol a szívem

Shot me out of the sky ~ Lezuhantam az égből
You're my kryptonite ~ Te vagy a Kryptonitom
You keep me making me weak ~ Még mindig elgyengítesz
Yeah, frozen and can't breathe ~ Igen, lefagyok, és nem tudok lélegezni –énekeltem neki teljesen szívből jövően. Komolyan ezt érzem iránta, és ezzel úgy érzem jobban ki tudtam fejezni. Lágy csókolózásba kezdtünk.

1 megjegyzés: