2012. május 21., hétfő

16. Fejezet - Momments



Megszűnt a világ. Nem volt más csak ő és én. Átéreztem minden egyes csókjának ízét. A nyakamat kezdte csókolgatni egyre lejjebb és lejjebb. A vállamnál tartott mikor megragadta pólóm alját és lassan lehúzta rólam. Én egyből a farmere gombjával kezdtem szórakozni kisebb segítséggel, de lekerült róla. A boxer úgy feszült rajta, mint rajtam a kinőtt ruha. Visszatért ajkaimhoz és teljesen hozzám simult mire én teljesen beindultam. Mohón csókoltam nyakát és ajkait a lábamat összekulcsolva dereka fölött. Így szorítottam magamhoz. Mire már ő is teljes lendületbe jött, az a srác nyitott be az ajtón, aki a temetőben vigasztalt.
-         Azt hiszem…visszajövök később…-vakarta meg zavartan a tarkóját és visszacsukta az ajtót. Niall lemászott rólam, és elkezdtük visszakapkodni magunkra a szétdobált ruhadarabokat.
-         Ez ki a franc? Olyan ismerős. –gombolta be Niall a farmer gombját.
-         Anyám barátjának a fia. –igazítottam meg az össze-vissza álló hajamat.
-         Oh, bemutatkozott már? –jött oda mellém.
-         Nem. –kuncogtam.
Utoljára még lágyan megcsókolt, majd lefelé vettük az irányt egyenest a konyhába. Jeremy és anya a bárpultnál beszélgettek és családi fotókat néztek. Mi is csatlakoztunk. Volt pár olyan kép amiknél teljesen elsüllyedtem szégyenemben, azonban a többiek jókat röhögtek rajta. Ilyen volt pl. az a kép is amin 3 évesen apa alsónadrágjában a fejemen és a nagyi melltartójában játszottam divatbemutatósat anyum magas sarkú topánkájában. Vagy az, amelyiken magamra borítottam a szülinapi tortát tejjel és narancslével. Kis idő elteltével az előbbi pillanat ünneprontója jött be az udvarról. Az első útja hozzánk vezetett.
-         Bocsi az előbbiét és bunkó voltam mivel be sem mutatkoztam. –nevetett föl. –Justin Bieber vagyok. –nyújtotta kezét. Én elengedtem a Niallét és kezet ráztam vele.
-         Jessica Smith. –mosolyogtam kedvesen. –Semmi gond… de tartozol egy epres shakkel . –kacsintottam játékosan. Niallra néztem aki a sikítás határán egy helyben toporzékolt.
-         Justin Bieber! –visította vékony hangon hatalmas vigyor kíséretében. Elszaladt.
-         Oké. Ez fura. –mondta Justin olyan „Mi a rák baja van ennek a gyereknek?” fejjel. Egy telefonnal, papírral és két tollal tért vissza.
-         Ugye adsz egy autogramot ide, meg ide meg ide meg ide és ide? Ja, meg oda is kérlek. –mutogatott a homlokára, mind két arcára, a hasára, a karjára, a kezére és a lábára. Justin engedelmesen aláírta minden kis bőrfelületét ahová csak kérte. Röhejesen nézett ki.
-         Ide is kérhetek egyet? –nyújtotta oda a papírt már visszafogottan és szerényen aranyosan mosolyogva, mint az 5 éves kislány, aki a szüleitől kér nyalókát. Oda is kapott.
-         Amúgy hello, Justin Bieber. –vigyorodott el a barna, rövid hajú sráca kezét nyújtva
-         Niall Horan. –fogott vele kezet.
-         Na jó, mi most elmegyünk lemosni ezt a mocskot mielőtt valaki meglát. –húztam a fürdő felé Nit.
*Cherly szemszöge*
Reggel fél 7. Úgy unatkozok, és nem tudom, mit csináljak. Eszembe jutott Jess. gyorsan fel vettem egy tornacipőt a rövid farmerem és az ujjatlan rózsaszínű pólóm mellé. Gyors léptekkel mentem az úton Jessica háza felé. Amint benyitottam elállt a lélegzetem és ezt kérdezgettem magamtól: „Te jó isten! Az ott Justin Bieber? De tényleg ő az?” Próbáltam lenyudodni ami kisebb-nagyobb sikerrel sikerült is. Lazán odasétáltam.
-         Hello. –köszönt mosolyogva.
-         Szia. Cherly Black a nevem. –mosolyogtam.
-         Justin Bieber. –adott 2-2 puszit az arcomra. Azt hittem ott olvadok el. A szemem sarkából láttam kijönni a többi srácot egy szobából. Harry felé indultam, és hatalmas öleléssel üdvözöltem őt. Az utóbbi egy hónapban ő került legközelebb hozzám. Mintha kezdenének bennem kialakulni bizonyos érzések.
-         Minket meg sem ölelsz? –vigyorgott Zayn a háttérből.
-         Dehogynem! –elengedtem Harryt és sorba megöleltem a többieket. Veszekedés hallatszott a fürdőből. Niall és Jess.
-         Legalább egy képet had csináljak róla. –nyafogott Niall.
-         Nem! Niall, le fogjuk mosni és még egy fél kép sem készül róla! –mondta oda Jessica. Úgy döntöttem, megnézem mi a vita tárgya. Amint megláttam Niallt kitört belőlem a röhögés. Tele volt firkálva mindene.
-         Hé, Justin Bieber? –pacsizott le Lou a barna szemű fiúval úgy, ahogyan a többiek tették.
Úgy elbeszélgettük az időt, hogy már fél 1 volt. Nagyon jól éreztem magam. Kiderült az is, hogy Jeremy Jessica édesanyjának gyerekkori szerelme volt és ismerte Bryant. Így ismerkedett meg mindenki mindenkivel.
Harry tűnt fel mellettem. Szokásom szerint bambultam ki a fejemből. Meglóbálta előttem a kezét édesen felnevetve. Rápillantottam ő meg a vendégszoba felé biccentette a fejét. Követtem őt. Beérve a szobába becsukta az ajtót magam mögött. Én a falnak támaszkodva álltam az ágyak mellett. Ő oda jött hozzám, és megfogta a kezem. Mélyen a szemembe nézett.
-        Cherly, lennél a barátnőm? kérdezte lágyan. Nem tudtam biztos választ adni, ám bár lehet nem jó döntést hozva megadtam a választ.

2 megjegyzés:

  1. Ohh!! *-* Nagyon jól sikerült ez a rész is!! :) Gratula!!:) Mikor lesz kövi?? :D Már várom!!:D

    VálaszTörlés