2012. május 30., szerda

26. Fejezet - Your Touch...

      A következő fejezet min. 3-4 komment után érkezik! Jó olvasást.:) x

"Nem az a fontos, hogy milyen erős a karod. Hanem, hogy milyen erős a szíved."
Lassan pillantottam hátra. Még könnyeimtől is tisztán láttam Justin aggódó fejét. Már csak ez hiányzott!
- Nyugodj meg, semmi baj. -fordított maga felé majd könnycseppjeimet letörölve magához ölelt. Valamiért hihetetlenül jól esett a közelsége. 
- Jobb már? -kérdezte miután abbahagytam a sírást.
- Igen, de kérlek ne engedj el. -szorítottam szelíden magamhoz. Felkuncogott, és úgy simította végig a hátamat, hogy keresztül rázott a hideg. 
Lassan húzódtam el tőle. Gesztenyebarna szemeivel szemben találtam magam. Megbabonázott a látványa. Lassan közelített felém édesnek tűnő ajkaival. Meg akartam kóstolni, érezni akartam a méz ízét a számban. Jessica! Mi a faszt csinálsz úgy őszintén?! Kaptam el a fejem, mikor már majdnem megmérgezett a keserűen édes méz.
- Sajnálom én...én nem tudom mi ütött belém. -siettem az ágyamhoz és az alól a bőröndömet halásztam ki. A szekrényemből ami épp ruha jött kirántottam, és belehajítottam a bőröndbe.
- Hová mész? -kérdezte Jus még mindig ugyan olyan helyzetben ahogy volt.
- El. El innen. Egy, legalább két hétre. -cipzároztam össze bőröndömet, majd felkaptam.
- De hová? -állított meg az ajtóban.
- El! -kiáltottam rá, majd lecipeltem a lépcsőn.

Mivel a kedvem teljesen elment a vezetéstől, így futva indultam el az úton. Egy jó 35 percembe tellett, mire be csöngettem lihegve a One Direction lakba.
- Jessica! Te jó isten. Vegyél már levegőt! -ütögette hátamat Louis.
- Nem köhögök barom! Niall hol van? -siettem be mellette a házba. -Niaaaaall! -kiáltottam el magam.
- Nem szólt neked, hogy elutazik? -lépett ki Liam a konyhából.
- Nem szólt ő semmiről! Hová? -döbbentem le.
- Haza utazott Írországba a családjához. Ezt a hónapot ott is tölti, ha meg kezdődik a turné visszajön. -világosított fel a kukta.
- Na de Liam, ha egy hónapot ott tölt én hogy beszélek vele? -komorodtam el.
- Telefonon? -csúsztatta ki a száján óvatosan.

Idegességemben belerúgtam az asztalba, ami sikeresen föl dőlt. Lerogytam a földre, és keserves zokogásban törtem ki. Hallottam, hogy valaki futólépésben halad a nappali felé, majd mellém térdel le. 
Az érintés, ami épp' hogy súrolta a hátamat, szinte azonnal megnyugtatott. Mintha azt várta volna minden egyes porcikám egész végig. Ezt, amitől kiráz a hideg és mint valami gyógyszer, olyan nyugtató hatása van.
- Shhh. Nyugalom, minden rendben van. -szólalt fel a "gyógyszer" tulajdonosa.
- Nem tudom mi ütött belém, sajnálom. -fordultam meg, és borultam vigasztalóm nyakába.
- Nincs semmi baj, csak nyugodj meg kérlek. -duruzsolta Harry édesen a szavakat a fülembe.
- Szerelmi bánat?! No para, itt a pia! -kiáltozott Louis négy pohárral és 5 üveg szeszes itallal a kezében. Mi is föltápászkodtunk a földről, és kénytelenek voltunk mosolyogni. Egymás derekát átkarolva lassúztunk oda kanapéhoz.
- Hello Zayn! -fordultam a lépcsőről lefelé jövő srác felé.
- Szia Jess! -ölelt magához. -Mit ünneplünk? Hallottam Boo Bear kiáltásait. -nevetett fel.
- A semmit ünnepeljük Malik. Csak be akarnak rúgni. -toppant be a konyhából Liam is egy pohár vízzel.
- Te nem innál velünk haver? -lendítette át Haz másik kezét Payne vállán.
- Harry, tudod hogy nem szabad. -válaszolt komolyan, majd folytatta. -És nem szeretném ha ti is a sárga földig innátok magatokat. -figyelmeztetett mint egy védelmező anya.
- Az pálinka? -fogtam meg a négyzet alakú üveget.
- Az! Kérsz? -nyújtotta felém Louis a poharat. Öntöttem, majd két kortyra lehúztam a szememet összeszorítva.

Mikor már kellően be volt csípve a társaság, Liam elment aludni mi meg Twisterezni kezdtünk. A 6. körnél azt is meguntuk, így jött szóba a "felelsz vagy mersz?" játék. Körbe próbáltunk elhelyezkedni és egy kiürült üveget helyeztünk be középre. Megpörgettem, és Zaynnél állt meg az üveg szája.
- Felelsz vagy mersz? -kérdeztem.
- Merek! -húzta ki magát, mintha erre büszkének kellene lennie.
- Puszild meg Lou nyelvét! -adtam kuncogva az utasítást. Valami különleges pózt felvéve Hazza kezében elkattant a fényképező. Most Zayn pörgetett, ami nálam állt meg.

7 megjegyzés:

  1. kikurtjorész*-*
    nagyon ügyes vagy ^^
    folytatáááááááááást *-*
    JUSTIN MEG FUJ:DDDDD
    hagyja béként Jes-t mert megütöm.xd

    VálaszTörlés
  2. úú.. Zayn *-* mileszitt ? :D
    nagyon siess a kövivel :) ♥ xx

    VálaszTörlés
  3. Kill Bieber:) Nagyon jó, várom a folytatást:)

    VálaszTörlés
  4. úristen!!
    Nagyon gyorsan kövit!!Drága Hazza egyem meg de aranyos is cukimuki vagy*.*
    SIESSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    xx

    ui: HOGY LEHET PONT ITT ABBA HAGYNI??o.O
    ui2: abbahagytam:$

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönjük mindenkinek.:$<3 Reméljük a folytatás is tetszik majd.:):$

    VálaszTörlés
  6. uristeeenuristeen :$$$$$$$$ nagyonjoo

    VálaszTörlés