2012. május 11., péntek

3.fejezet - Ez már probléma!

- Halo? –szóltam bele a telefonba kissé lihegve.
- Szia Jessica! Itt Niall. Tudod… megadtad a telefonszámod, gondoltam felhívlak és hát még arra is gondoltam, hogy eljönnél-e velem… akarom mondani velünk holnap moziba. –hadarta végig.
- Persze, szívesen. De vihetek magammal valakit? –érdeklődtem.
- Nyugodtan. –válaszolt egyértelmű vigyorgós hangnemben.
- Oké, akkor holnap. Szia. –ezzel kinyomtam a telefont. Remélem, más nem keres.
- Na, hol is tartottunk? –haraptam az alsó ajkamba Jeremyhez visszatérve. Ismét csókcsatába indultunk.
*Niall szemszöge*
- Srácoook! Elhívtam moziba holnap. –hezitáltam kicsit. – Eljön! –kiáltottam fel végül. –De hozza az egyik barátnőjét is. Annyira várom már, hogy újra lássam, és ismét megölelhessem, hogy azt szavakban nem lehet összefoglalni. Harry arcán viszont valami komorságot láttam. Lehet, hogy nem volt neki szimpi a csaj. Agyaltam ezen még egy darabig majd belefáradtam így inkább odamentem hozzá.
-Hé, Hazza! Mi gáz van? –veregettem meg a hátát.
- Mi? Hol? Ki? Semmi. Mi lenne?  Huh, fáradt vagyok, megyek, lefekszem szunyálni. Hello Niall. –kérdezett és válaszolt hadarva, majd elindult felfelé a lépcsőn. Ez fura volt… áh, megyek én is aludni. Felballagtam a lépcsőn a fürdő felé. 20 perc alatt elvégeztem a szükséges dolgaimat majd a puha ágyba bújtam. Hamar elnyomott az álom és álmodni kezdtem:
- Niall! –kiabált egy ismerős hang.
- Jessica. Hogy kerülsz te ide? –fordultam a gyönyörű rajongó felé.
- Hozzád jöttem. Hiányoltalak. –majd szorosan magához ölelt.
- Jess, kérdeznék tőled valamit, amit már egy jó ideje szerettem volna. –sütöttem le a szemem. – Lennél a barátnőm? –mosolyodtam el kicsit a rák színét utánozva.
- Lennék. –mosolyodott el ő is. Egy mozdulattal magamhoz húztam a derekánál fogva és megcsókoltam.
*- Niaaaall! –ugrott rám Louis miközben rángatott fel az ágyról.
- Mennyi az idő? –hunyorogtam az ablakon át bevillanó napfénytől.
- Negyed nyolc. –bökött oldalba. – A csajhoz el kéne menni… Tudod, Jess. –nevetett.
- Basszus! Többiek ébren vannak már? –pattantam ki az ágyból.
- A nappaliban elkészülve várnak. –ezzel a mondattal kiviharzott az ajtón. Tisztálkodás és egyéb dolgok után egy farmert vettem fel egy „Love you Baby” feliratos fekete pólóval. Lerohantam a lépcsőn, és annyira megdöbbentem a látványtól, hogy majd’ eldobtam magam. Jessica a nappalink közepén állt és a srácokkal beszélgetett. Te jézus isten! Mennyire gyönyörű… ismét. Szőke hosszú haja kivasalva, a sminke nem túlzottan feltűnő, egy rövid farmernadrág és egy hosszított fehér fekete mintás pólót viselt egy Converse piros cipővel. Terry nagynénémre emlékeztetett ez az összeállítás.
- Szia! –köszöntem lelkesen egy ölelés kíséretében. Ő viszonzás képpen csak egy mosolyt csúsztatott a szájára.
- Indulhatunk végre? –toporgott Liam egyhelyben.
- Menjünk, már mert nem bírom tovább! –fogta meg a fejét Zayn. Kimentünk libasorban az ajtón, majd egy kocsiban nyomorogva indultunk a mozi felé. Elől Liam vezetett, mellette Louis ült. Hátul meg én, Jess, Harry, Zayn. Olyan közel volt hozzám, hogy vissza kellett fognom magam, hogy ne váltsam valóra a mai álmomat. 20 perc múlva oda is értünk. Kiszálltunk, majd befelé indultunk. Vettünk 6 jegyet, mert Jessica kísérője már bent ült valahol. A nagy vörös ajtót betolva kerestük a széksort. Jess elkezdett futni felfelé, majd a 12. sorban befordult, és leült a második székre egy barna hajú srác mellé. Nekünk egyel följebb, a 13. utolsó sorba szólt a jegyünk. Leültünk mi is, majd Jessicát kezdtem bámulni.
- Bemutatod nekünk a bátyádat? –fogta meg Jess vállát Hazza. Jess csak felnevetett.
- Ő nem a bátyám, hanem a barátom. –mosolygott majd egy puszit adott a srác arcára. A többiek is mosolyogva nézték csak Én és Harold ültünk komor, sápadt képpel. Szóval neki is bejön a csaj… Nem volt nehéz következtetni, hiszen ő nem szokott ilyen furán viselkedni.
- Jeremy, ők itt Niall, Harry, Liam, Zayn, Louis. –sorolt fel minket ülési sorrend szerint. – Srácok, ő itt Jeremy.
-Harry, kissé rosszul érzem magam… kijönnél velem a mosdóba? –fordultam felé kedvesen.
- De miért nem… -nem hagytam, hogy befejezze a mondatát.
- Harold! Mosdóba! Most! –parancsoltam rá. Felállt, majd követett. A zöld ajtón betérve a csapot nyitottam meg, majd megmostam az arcom.
- Hát rájöttél… -törte meg a csendet Harry. Erősen maga elé bámulva a pulcsi cipzárjával játszott.
- Nem volt nehéz dolog rájönni. –válaszoltam csendben. – Nem ez a lényeg. –sétáltam le-föl. – Addig úgy sincs egyikünknek sem esélye, még ez a bolha a toppon van. –világosítottam fel.
- Mit csináljunk vele? –húzta a száját.
- Fogalmam nincs… kellene egy terv… -álltam meg végül.
- Tegyük el láb alól! Nyírjuk ki haver! Figyelj, még alszik, mi besurranunk a hátsó ajtón, már ha van nekik, és egy párnát szorítunk a fejére. Addig kell csinálni, még meg nem fullad és bedugni őt egy kádba, mintha baleset lett volna. –kalimpált össze-vissza Supermanes mozdulatokkal és története végén csodálkozó nagy szemekkel nézett rám. –Na, mit szólsz?
- Te teljesen hülye vagy! –tört ki belőlem a hatalmas nevetés. – Szerintem elég, ha kicsit utána szimatolunk.  –tettem hozzá vigyorogva.
- A teljes nevét sem tudjuk, nem hogy még kémkedjünk is. –vágott értetlen fejet Hazza.
- Majd kilesz derítve,de most menjünk, mert feltűnő lesz ha még a film végére sem érünk oda. –kacsintottam rá majd kibattyogtam az ajtón egyenesen a vetítővászon elé. Megkerestük a többieket, majd el is kezdődött a film.
- Olyan csinos Jessica nem? –kérdezte Harry felém fordulva talán kicsit túl hangosan, mert Jeremy dühös tekintettel hátrafordulva ökölbe szorította a kezét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése