2012. május 22., kedd

17. Fejezet - Always New Fight


- Igen. –böktem ki mosollyal az arcomon. Azonnal magához húzott és megcsókolt. Egyik kezem kezében pihent, a másikkal göndör fürtjeibe túrtam. Lassan eltávolodott, annyira hogy a szemembe tudjon nézni.
- Már rég óta meg szerettem volna kérdezni, csak féltem a választól. –sütötte le a szemét.
- Eddig nem tudtam volna válaszolni. –mosolyogtam rá.
- Miért?
- Shh, baby! Csókolj meg. –mondtam lágyan, majd közelebb húztam magamhoz.
 5 percen keresztül élvezhettük egymás csókját, de ekkor valami megzavart. Egy puffanás zavart meg. Mintha valaki összeesett volna. Azonnal kirohantam. Jessica feküdt a bejárati ajtó előtt mozdulatlanul, mint egy darab fa. Hamarosan a többiek is köré gyűltek, és locsolgatták vízzel.

Felfedeztem alatta egy újságot. Kihúztam, és én is nagyon ledöbbentem a látványtól. A címlapon ez állt: „A betörő, pedofil és gyilkos, akit a Las Vegas-i rendőrőrsre szállítottak át, London felé szökött el.” Alatta Jeremy képe volt. Azonnal odaadtam az újságot a többieknek, majd mindenki arcára kiült a döbbenet.
- Ismeritek a fickót? –kérdezte Justin az újságot a kezében tartva. Én lesütöttem a szemem, mivel kissé szégyelltem magam.
- Megkéselte Jessicát. –felelt Niall fájdalommal a hangjában.
- Figyeljetek, vigyük kórházba. Nem kel föl. –nézett ránk Zayn aggódó tekintettel.

Ni továbblapozott az újságban, majd hirtelen becsukta és idegességtől eltorzult arca csak úgy fehéredett. Kivettem a kezéből az újságot, és én is fellapoztam. Miután megláttam a cikket, elolvastam, és visszaadtam Niallnek. Ha ezt Jess meglátja…
- Felkelt! –kiáltott Liam a- már kanapén fekvő- Jessica mellől.
- Drágám, ugye jól vagy? –futott oda Niall.
- Semmi baj, mi történt. Az utolsó emlékem az, hogy kinyitottam az ajtót. Ki jött? Mit akart? –kérdezte a fejét fogva.
- Csak Austin ugrott haza az egyik haverjától, de már ment is. –találtam ki gyorsan.
- Oh, oké. És mit akart itthon? –faggatott tovább Jess.
- Inni. –vágtam rá gyorsan. Erre mindenki felvont szemöldökkel meredt rám. -Akarom mondani egy energia italt inni.
- De ő azt nem is szereti. –szólt a háttérből Angela. Istenem, ez egyre kínosabb.
- De!  Egyszer mindent el kell kezdeni. –voltam meg a vállam.
- És miért ájultam el? –nézett a mellettem álló Harryre választ várva.
- Én nem tudom, Cherlyvel voltam a szobában. –húzta ki magát a helyzet alól.
- Akkor te honnan tudod mi történt? –vonta fel a szemöldökét barátnőm.
- Nyitva maradt az ajtó. –már nem tudtam mit kitalálni reméltem, hogy nem szólal meg senki. De… ezt benéztem.
- Én miért nem láttalak? –kérdezte Justin a pult mellől.
- Mert… rossz szobát néztél. Mi abban voltunk. –mutattam a fehér ajtós szobára.
- Ott Angela és Jeremy volt. –nézett rám Lou.
- Nem abban! A másikban! –tettem odébb a kezem a bordó ajtósra, mintha eddig is oda mutattam volna.
- Ott meg én voltam, és az a fürdő. –jött közelebb Zayn is. Feladom, ennyi! Már nincs több ötletem, hogy mit kéne kitalálni.
- Most komolyan azon vitázunk, hogy hol voltunk? –próbáltam terelni a szót.
- Igen! –mondta Niall. Én csak szúrós szemekkel meredtem rá. Nem kellene neki szólogatni, mert még jövök neki egyel.
- Na jó srácok! Mi folyik itt? Mi az az újság? –mondta idegesebben Jess és az újságot szorongató Niallhöz lépett. Próbálta ki venni a kezéből, de feltűnően szorította magához.
- Niall! –kiáltott Jessica. Ha meglátja, ki tör a pánik. Ha bele lapoz, ki fog borulni. Ni segítségére siettem és elvettem tőle az újságot. Nem volt túl nagy, így fogtam és az egészet a számba tömtem.
- Finom? –fordult felém Jess ideges fejjel. Én csak bólogatni kezdtem, mivel mást nem nagyon tudtam. Odajött hozzám, majd a számat feszegetve kihalászta az újságot.
Olvasott, olvasott és be pánikolt.

*Jessica szemszöge*
Ez az elvetemült sátán fia megszökött és itt van?! Na ne! Ezt nem hiszem el! Rettegésben kell éljek újra? Félek. Eszembe jutott a világ legmegnyugtatóbb helye: Niall karjai. Odasiettem hozzá és úgy szorítottam magamhoz, mint még soha. Lágyan, mégis erősebben. Halkan a fülébe súgtam: „Aludnál nálam még az ügy elcsitul?” Erre csak felcsillant a szeme, és bólogatott.
Mivel szeretem ezt az újságot, gondoltam belelapozok. Niall görcsösen állt mellettem, mint aki számít valamire.

Találtam egy cikket arról, hogy „A One Direction Londonban éli az életét egy jó darabig”. Aztán „Britney Spears elhízott”, „Brad Pitt filmet rendez” és „Niall Horan megcsalja barátnőjét egy vörös amazonnal?!” Gyorsan a cikk olvasásába kezdtem:
„ 4 nappal ezelőtt még kézen fogva sétált egy festett szőkével, 2 napja meg egy vörös cicával csókolózik egy temetőben? Bizarr egy kapcsolat, na de ilyenek a mai fiatalok! Vajon a szőke plázacica mit fog szólni Niall hűtlenségéhez? És a vörös amazon, hogy van barátnője a kiszemeltjének?!”

Közelebbről megnézve, ismerős alakot vettem ki Niall mellett a homályosabb mellékképből. Sosem gondoltam volna, hogy pont Ő képes lesz ilyenre.

2 megjegyzés: