2012. június 20., szerda

30. Fejezet - I Love It...! I Love You...!

Kommenteket írjatok, jó olvasást. :)xx


- Sziasztok. -lépett be a hátsó kapun egy vörös hajú lány. Ennyit a meghitt, nyugalmas szép kis estéről. Azt hittem odamegyek, és belerángatom a tűzbe miközben azt ordítom: "Égj te k**va, égj!".
- Ó, szia Anabell! -köszönt oda Niall.
- Mi a francos fenét keres itt ez a liba?! -sziszegtem Ni mellé sétálva.
- Én hívtam. Ha már úgy is tisztázós nap van... -de ekkor már ide is ért.
- Helo. -böktem oda flegmán.
- Jess, figyelj, tudom hogy dühös vagy és minden okod meg van rá hogy haragudj, de kérlek hallgass meg, és hagy magyarázzam el. -nézett rám bűntudatos fejjel.
- Csak gyorsan, odaég a hús. -böktem fejemmel a tűz felé.
- Én akkor még azt sem tudtam, hogy együtt vagytok, és nekem nem is tetszik és akkor sem tetszett. -magyarázott.
- Igen?! Akkor elárulnád miért másztál rá? -kezdtem föl emelni hangom.
- Fogadás volt az egész, kérlek értsd meg! Jess, nekem igazán jó barátnőm voltál, és szeretném ha most is az lennél. Kérlek bocsáss meg, megbántam az egészet! -csóválta meg fejét kicsit könnyes szemével.
- Jó, elhiszem, de kérlek ne legyen több ilyen. -öleltem meg békülés jeléül.
- Köszönöm! -mondta hálásan, és elhúzódott.

Az este további részében nagyon jól éreztem magam. Ettünk, ittunk és hatalmas hangulat volt. Már eloltottuk a tüzet, és egy közös dalban egyeztünk ki. Anabell távozásával, rá is zendítettünk. Közös dalnak pont megfelelt a 'Momments'.

- Én nem vagyok álmos! -suttogtam Niall fülébe, miközben a hálószoba felé sétáltunk az emeleten.
- Hmmm... -harapott alsó ajkába. -Mit kellene csinálni? -csukta be magunk mögött az ajtót. Lassan oda sétált az éjjeli szekrényhez, lerakta a telefonját, majd mellém érve szorosan átfogta derekamat így szorítva magához engem. Nekem mellkasán és vállán pihentek kezeim.
- Nekem lenne egy ötletem. -vigyorodott el. Elengedett, majd a szekrényhez indult és kinyitotta azt.
- Sakkozzunk! -emelte föl a készletet. Megforgattam a szemeimet, majd kelletlenül elterültem a hatalmas francia ágyon. Mellém ült, és kémlelt. Lassan megragadtam világosbarna színű toppom alját, és addig húztam, hogy épp' ne legyen ki a melltartóm. Megragadtam fehér pólóját, és magamhoz húztam.
- Nekem van jobb ötletem. -mormogtam szinte ajkaiba, és megcsókoltam.
Megragadtam nadrágját, ami most melegítő alsó volt, és egyszerű mozdulattal lehúztam róla. A boxere úgy feszült, hogy majd' átszakadt.
- Na mit csináljak veled? -simítottam kezem combjára, majd mellkasára. Egy mozdulattal levettem a fölsőmet, így melltartómhoz is hozzáférhetett. 

Feltérdeltem, és ráültem csípőjére. Nyakát kezdtem heves csókokkal ellepni, és itt-ott egy szívásnyomot is hagytam. Erre mindig felsóhajtott kicsit. 
Melltartóm pántjánál kezdett kutatni, majd megtalálva azt, kikapcsolta és a szoba másik végéhez hajította. Ringatózni kezdtem csípőjén, mire apró nyögésekkel felelt, és megmarkolta melleimet.
Fordított a pozíción: most én kerültem alulra. Levette pólóját, és elhajította. Nadrágom gombjával kezdett szórakozni, majd sliccemmel, végül lekerült rólam az is. Kék-selyemtangámon keresztül kezdte masszírozni csiklómat.
- Ugye nem bánod ha ezt most eltávolítom? -kérdezte vigyorogva, és lassan lehúzta rólam utolsó ruhadarabomat is. - Hmm, de nedves valaki. - kuncogott, miközben mutató, és középső ujját helyezte belém. Erre hangosan felnyögtem. Lassan, majd egyre gyorsuló tempóban mozgatta ki-be és körkörösen ujjait. Mikor befejezte, ajkam és nyakam között cikázott. Most én fordítottam a helyzeten.
- Neked is van valamid nemde? -haraptam ajkamba és végighúztam kezem merevedő péniszén. Lerántottam róla boxerét, és a hasától- egyre lejjebb haladva csókoltam végig minden négyzetcentiméterét. Zihált már rendesen, így gondoltam játszok kicsit. Megfogtam szerszámát, és a számba vettem. Körbe nyaltam a tetejét, majd egyre gyorsabban mozgatva fejem letudtam az egész méretét. Mikor már nagyon remegett minden porcikája, kezemmel kezdtem számhoz veregetni.
Nem kellett csinálnom 2 percig sem, már jött is a vulkán kitörése. Erősen megmarkolta a mellette lévő párnát, majd levegővételét lassítva magára húzott. Lefektetett az ágyra úgy, hogy a lábam lelógjon, majd lemászott a földre. Csípőmtől kezdett csókolni, és itt- ott harapás nyomokat hagyni. Végignyalta lassan mindkét belsőcombomat, majd intim pontomhoz érve, erőteljesen belenyalt. Erre megugrottam kicsit, és csípőm automatikusan le-föl kezdett mozogni. 
- Ne kínozz tovább! -suttogtam pár levegővétel közt. Erre kaján vigyor ült ki arcára, és felmászott hozzám.
Maga felé fordított és fölém támaszkodott. Lassan helyezte be erekcióját hüvelyembe, és gyorsabban, ám még mindig óvatosan kezdett mozogni. 
- Gyerünk már, erősebben! -helyeztem kezem hátára.
Erőteljesebben kezdett mozogni, és durvábban. Körmömet hátába mélyesztettem, és mikor el jött az a bizonyos pont, sikítottam egyet. Mindkettőnk gerince megfeszült, és lábujjaim összeszorultak a várt orgazmustól.
Már lassabban véve a levegőt, magunkra húztuk a letornázott takarót, és egymást ölelve hajtottuk álomra a fejünket.

7 megjegyzés:

  1. huhuhuuuuu :33
    pont ugyan olyan jo rész mint a többi ^^
    imádom *-* LL

    VálaszTörlés
  2. Imádlak csajszii xdxd kurvajoo

    VálaszTörlés
  3. Úr isten....hát erre nem találok szavakat...ilyen még nem olvastam mintha már magam előtt láttam volna az egész jelenetet..k*rva jó imádom..gyorsan kövit:DD

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük:)) igyekszünk.xx:D

    VálaszTörlés
  5. Sziasztook! Most kezdtem el olvasni, így nem szerettem volna minden egyes fejezethez külön írni. Nagyon tetszik, az összes!! Az eleje kicsit zavaros volt nekem, de egyre jobb és jobb lett. Tetszett, hogy így megtudják oldani a dolgokat egymást közt, de mégsem olyan unalmas, hogy minden happy mindig. Ez a rész egy olyan fejezet amit nem mindenki szokott így ilyen részletesen leírni, valahogyan én sem tudnám. Nem tudom miért. Viszont nagyon jó!! Imádom!! Így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj, köszönjük szépen:))<3 Örülünk, hogy tetszik és sietünk;D xx

      Törlés
  6. ugye tudod h imádlak :DD és a blogodat iiis *-*

    VálaszTörlés