2012. június 16., szombat

29. Fejezet - Part 2

A következő fejezet 4 komment után várható.:) x

Tudjuk, hogy nagyon régen nem volt rész, csak elég sok dolgunk volt, időnk meg kevés. De minél gyorsabban pótoljuk az elmaradott részeket. Komik kérdése;D <3
Jó olvasást. xx

*2 hét elteltével*
- Jessica, már hetek óta már alig eszel valamit. –förmedt rám Louis a szobába betörve. Én csak szótlanul ültem az ágyban magam előtt felhúzott térdemet összekulcsolva kezeimmel.
- Niall! Ez a te dolgod lenne, hisz elvégre a barátnőd. –kiáltott ki Lou.
- Épp eszek! –adta az alig érthető válaszát.
- Nincs semmi baj hallod, már meg volt a temetés és egy jobb helyen van. –ült le mellém az ágyra.
- De nem velem. –mondtam halkan. Louis felcsúszott az ágyon lévő helyre közvetlen mellém és átölelt olyan szorosan, amilyen szorosan csak tudott. Egy puszit nyomott a fejemre, és csendes hallgatás tört ki.
- Ugye tudod, hogy én mindig itt leszek neked? –simította hátra kócos hajamat.
- Tudom. –csúszott egy mosoly az arcomra és én is megöleltem. A mellettem lévő éjjeli szekrényemen kutatott és a telefonomat megtalálva kisprintelt a szobámból.
- Héééé! – szaladtam utána.
- Halo? Becky, gyere már át légy szíves egy kis hangulatfeldobás nem ártana. – hallottam, ahogy Lou beszél a telefonomon.
- Lou, add vissza a telefonom! – néztem rá szúrós szemnek készülő tekintettel.
-Oké,szia! *letette* 10perc és itt lesz!- vigyorgott – Jess kapd össze magad!
Fölvettem egy rövid farmernacit, egy pink-fekete csíkos toppal és egy lábujjközös fekete papuccsal, hajamat lófarokba fogtam, majd ledobtam a kanapéra nemes felem Louis mellé.
-          Hé, hozzám öltöztél. – mutatott a fekete csíkos pólójára.
-          Ez volt a cél. – vigyorogtam vissza.
Ez után elkezdte piszkálni a tökéletesen beállított hajamat, szerintem ezt a gondolatomat hangosan is kimondtam, mivel kedves barátom felkuncogott, de csak nem hagyta abba a művem tönkretételét.
-          Sziasztok! –toppant be Becky a nappaliba.
-          Szia! –álltam föl Lou mellől és megöleltem. -Tiszta víz vagy! -ugrottam el tőle miután meg érzetem ruhámon a hideget. 
- Igen, esik az eső. -rázta meg a haját.
- Többiek? -érdeklődött miután levette az ázott pulcsiját.
- Még fönt az emeleten. Zayn valami videó játékkal játszik, Liam meg szurkol neki. Niall eszik. -forgattam meg a szemem. -És Harry gépezik. -adtam a választ vigyorogva.
- Értem. Minek kellett átjönnöm? -húzta fel a szemöldökét.
- Mert Jessica maga alatt van, és fel kell dobni őt! -ugrott mellem Lou a kanapéról.
- Aha... azt látom. Csupa életvidám! -bökött vállba barátnőm.
- Na ne ezen témázzunk! Esik az eső, kimenni nem tudunk. Mit csináljunk? -húztam oldalra a számat.
- Filmezzünk! -vette fel az ötletet Becky.
- Nekem nyolc. -vontam meg a vállam.
- Srácok! Gyertek le, filmet nézünk! -kiáltott fel teli torokból Louis a lépcső aljáról.
- Itvagyoook! -ugrott Niall Lou nyakába amitől mind a ketten a földre zuhantak. Egy sor röhögőgörcs után kivette Ni a lábát Louis szájából.
- Te normális vagy?! -ordított a barna srác levakarva magáról a szőkét.
- Gyúrni kéne haver! -tápászkodott föl a földről Niall.
- Nem kéne majomkodni! -porolta le magát Lou.
- Mi történt? -jött csapatban a banda 5/3-a.
- Semmi. -morgott halkan Louis.
- Szóvaaaal, mit nézzünk meg? -lépett közelebb Becky is.
- Másnaposok 3! -ugrott elő Zayn a lemezzel a kezében.
- Oké, ti izéljétek be, addig pattog atunk kukoricát. -fogtam meg barátnőm kezét és a konyha felé húztam.
- Mivan? -dőlt a konyhapultnak.
- Baj van. -szegeztem le a szemem.
- Mégpedig? -húzta föl szemöldökét.
- Louis. -mondtam nagyon halkan és lecsuktam szemeimet.
- Mi van Louisval? -rázta meg vállam.
- Azt hiszem...

5 megjegyzés:

  1. juuuuuuuj :O
    ez nagyonkomolyrész*-*
    imádom*-*
    gyorsan kövit LL

    VálaszTörlés
  2. te jó ég ugye nem szeretett bele Louis-ba??? gyorsan a kövit!!!:)

    VálaszTörlés
  3. miért pont itt kelet aba hagyni??? gyorsan kovit!!!

    VálaszTörlés
  4. Mi az az azt hiszem???!!! utána az szokott következni hogy.. és jön az idegőrlő vagy éppen cikis sztori! Siess a kövivel *-*
    xx

    VálaszTörlés
  5. áááá. ez idegörlő hogy így hagyod abba.xdd gyorsan kövit.nagyon jóó lett.:))

    VálaszTörlés