2012. július 7., szombat

Tisztában vagyok a tényekkel...

Sziasztok! 
 Nos, nem kertelek hanem bele is vágok... Nagyon sok visszajelzést kaptam arról, hogy elbasztam az egész történetet... Ezzel én is tisztában vagyok. Mikor még nem kezdődtek el a zűrös fejezetek, addig a blog nézettsége csak nőtt és nőtt, mellesleg több dicsérő kommentet is kaptam ami nagyon jól esett, és köszönöm is őket.:)<3
Mint látjátok, én próbálom rendbe hozni ezt az egészet és valami értelmeset kihozni belőle, de lehet sőt, biztos, hogy ezzel kicsit már elkéstem. Én is nagyon jól tudom és hibáztatom magam azért is, mert a barátnőm megbeszélése és beleegyezése nélkül gyártottam ezt a sok baromságot. Tőle külön bocsánatot kérek, és remélem nem fog megharagudni...:/ (Keviin, szeretlek :cc<3)
Most a Ti véleményetek érdekelne, hogy mit csináljak/junk a bloggal. Abba hagyhatnánk, de én személy szerint nagyon szeretem és az utolsó csepp remény is bennem van, hogy ezt még rendbe lehet hozni... Vagy fejezzük be és zárjuk le valamivel. Vagy ha kezdenénk egy másik blogot olvasná-e valaki innen?
Hagyjatok megjegyzést mert most igazán számít és fontos lenne.
Ui.: Köszönjük azoknak, akik még most is kitartottak mellettünk, mikor botrány volt. Fantasztikusak vagytok/voltatok és szeretünk titeket.:)<3

4 megjegyzés:

  1. Na szóval szia(sztok)!
    Sokáig olvastam a történetet és nagyon tetszett mert mostanság felkapott ez a szerelmi háromszöges dolog meg minden,tehetségesek vagytok,tényleg.De nekem kicsit sok volt hogy a csaj mindenkin átment Louis-n kívül vagy ő is volt?A lényeg a lényeg szerintem elrontottad itt,mert oké egy vagy kettő a srácok közül elfogadható na de négy?Azért az már kicsit sok és nem is életszerű,mert gondoljunk már bele ilyet azért senki sem csinál csak a khm,ribancok.Az utolsó fejezet nagy-nagyon tetszett hogy végül is "felébredt" nem tuom valójában is így terveztétek-e de nagyon jól kijött hogy ugye a blog címe is 'dreams are free'.Egy a lényeg:Semmiféle képen ne fejezzétek be,maximum akkor amikorra alapból terveztétek volna.Remélem nem haragszotok meg az én vélemény nyilvánításom miatt,lehet hogy elég durva lett,igyekeztem hogy ne legyen az,de hát kitudja.Azt szögezzük le,hogy szeretem a blogotokat és nem akartalak egyikőtöket sem megbántani csak gondolom jól jön az ÉPÍTŐKRITIKA.
    További sok sikert.Nina.xxx

    VálaszTörlés
  2. MÉg szép h olvasnám ha ujat kezdenétek..de még ebből is lehetne mit kihozni..mególdható lenne..remélem folytatjátok:D

    VálaszTörlés
  3. Mindenképpen folytassátok! Imádom a blogotokat annak ellenére is hogy néha elég durva, de szerintem lenne mit kihozni belőle úgyhogy hajrá!

    VálaszTörlés
  4. Az én véleményem az,hogy Jessicából egy r****c lett!!!:(Addig még egész jó volt a történet,amíg nem jött össze mindenkivel..és néha elég durva jelenetek is vannak..(melyikőtök ilyen perverz?XDXDXDXDXD csak vicc:)))
    És hát igen,látszik is a történeten,hogy az elején még 2-en írtátok,és most már szinte csak te (nem tudom hogy melyikőtök) írod a történet..:(
    Szerintem hagyd őt is írni,úgy biztosan jobb lesz a történet!!!!:)

    VálaszTörlés